مشاوره زوجین

مشاوره تخصصی نت.جنسی عاطفی

مشاوره زوجین

مشاوره تخصصی نت.جنسی عاطفی

مشاوره زوجین

بر اساس آمارها، بالای 78 درصد علت طلاق ها به مسائل جنسی مربوط می‌شود!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
ابزار وبلاگ
persian gulf
يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ب.ظ

ارسال سوال

سلام علیکم

عزیزان می توانید سوالات خود را از طریق قسمت (نظرات) همین پست ارسال کنید. 

پاسخ سوالات در اسرع وقت توسط روانشناسان گروه در سایت قرار می گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۲
Dr.name

نظرات  (۳)

سلام
وقت شما بخیر 
ببخشید یه سوال داشتم اگه ممکنه خارج از نوبت جواب بدید چون پای زندگی آیندم وسطه 
من سه ماهه نامزد کردم تو این مدت هیچ اختلافی نداشتیم و هیچ رفتار غیر عادی از ایشون ندیدم اخلاق خیلی خوب و نرمالی داره اما به طور اتفاقی متوجه شدم که قرصهای  لاموژین  و کاربامازپین مصرف میکنه و با پرس و جو فهمیدم برای بیماری دوقطبی هستش 
حالا سوالم اینه آیا این بیماری بعدها تو زندگیم مشکل حادی ایجاد نمیکنه ؟
اگه بیماری بزرگیه که تا عقد نکردیم رابطمونو قطع کنم
ضمنا بگم که این آقا پزشک هستند و آیا برای کارشون مشکل ایجاد نمیشه ؟
اگه باهاش ازدواج کنم چطور باید با این آقا رفتار کنم و با بیماریش کنار بیام ؟
ممنون 
سلام خسته نباشید اقای دکتر. واقعا خودارضایی برای جوان مضرر هست؟ لطفا با دلیل کافی بگید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی